Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sławnie, ul.
Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59
8106422, 8104904, fax 0-59 8104912.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.powiatslawno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa
parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą, odwodnieniem i oświetleniem oraz
przebudowa istniejących miejsc postojowych przy Starostwie Powiatowym w
Sławnie i budowa chodnika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu wraz z
niezbędną infrastrukturą, odwodnieniem i oświetleniem oraz przebudowa
istniejących miejsc postojowych przy Starostwie Powiatowym w Sławnie i
budowa chodnika zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarem robót
(załącznik nr 6 do SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9,
45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w
miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od
wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się
ubiegać wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena
spełnienia stawianych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą
spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie IV niniejszej SIWZ. Z treści
załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki
wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty :
a)aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu
skarbowego lub właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że wykonawca
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c)wykaz
wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. lata 2003-2007), a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i
miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że
roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za
spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w załączniku nr 5 do SIWZ, że
wykonał minimum 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
d)wykaz osób i
podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu
wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi dysponować minimum
jednym kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
e)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. kierownik
budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej musi posiadać
zaświadczenie stwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz musi posiadać
aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
f)podpisane oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki upoważniające
go do ubiegania się o zamówienie publiczne określone przepisami art. 22
- załącznik nr 3 do SIWZ oraz brakiem istnienia przesłanek wskazanych
przepisami art. 24 ust. 1i ust.2 ustawy PZP - załącznik nr 4 do SIWZ,
W/w dokumenty i oświadczenia mają być przedłożone w formie
pisemnej.
Oświadczenia i dokumenty mogą być przedłożone w formie
oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiatslawno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Starostwo Powiatowe w Sławnie, ul. Sempołowskiej 2a, 76-100
Sławno, pokój nr 22.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu
konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie
dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie
dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro
Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Sławnie ul. Sempołowskiej
2a, 76-100 Sławno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie
dotyczy